понедељак, 8. децембар 2014.

Загонетке

Pitanje zagonetka


ШТБ


ШТБ је реч јако ретка,
ШТБ је загонетка,
није прича, а није ни књига,
ШТБ је: ___ __ _____!

НАЈЛЕПШИ МОСТ НА СВЕТУ


Има три слова и најлепши је мост на свету,
можеш ли да решиш ову загонетку лепу?

Решење можете видети уколико стрелицу миша поставите преко текста загонетке.


Zagonetke sa odgovorima 1


Прочитајте следеће загонетке и покушајте да одговорите на питање: Ко сам ја?


1. Ноћу живим дању спавам,
осеку и плиму стварам.

2. Људе грејем - пећ нисам,
светлост дајем - светло нисам.

3. Два прозора стоје,
кроз њих видиш боље.

4. Немам перје али летим,
с точковима знам да слетим.

5. Папир сам који вреди,
свако воли да ме штеди.

6. Бео сам попут миша,
кад поцрним пада киша.

7. До мене можеш стићи бродом,
окружено сам водом.

8. После кише ја се јавим,
све боје на себе ставим.

9. Бодем и лепо миришем,
заљубљене инспиришем.

10. На руци и зиду стојим
и нешто у себи бројим.

11. Сваке године ова дама сврати,
тачно у дванаест сати.

12. Ја сам мален - то стоји,
али болест ме се ипак боји.

13. Кад ме ухватиш
онда врата отвориш.

14. Имам вуну око тела,
животиња сам једна бела.

15. Велики и мали друг
врте се у круг.

16. Што сам виша то сам ужа,
већа сам од једног пужа,
у пустињи живим, али нисам ружа.

17. Два краља војска следи,
сваки хоће да победи.

18. Опасна сам боца,
реп ми је од конца.

19. Обла сам и немам ћошка,
пробушиш ме - ето трошка.

20. Могу да те кљуцнем,
могу да те боцнем,
знам да кажем кокода,
чик погоди ко сам ја.

21. Има ме судија,
има ме полицајац,
кад зазвиждим настане тајац.

22. Крава каже му, му, му,
ауто свира ту, ту, ту,
питамо се сад, сад, сад:
Ко нам каже ав, ав, ав?

Решење можете видети уколико стрелицу миша поставите преко текста загонетке.