уторак, 22. април 2014.

Новогодишње песме

Jelka

СТАРОГОДИШЊА ПЕСМА


Остани да будемо
другачији и фини,
мусави и чупави 
од чоколаде среће,

да сањамо снове
и грицкамо шампите пролећа,

да верујемо у глупост
како снови на кестену расту 
и како се јури најслађе
реч
заувек.

Остани да будемо
другачији и фини,
мусави и чупави 
од чоколаде среће,

oстани
и буди бар још дан
32. децембар.

Милош Стефановић


Deda Mraz

ПЕСМА ЗА ДЕДА МРАЗА


Желим да те подсетим Деда Мразе
да те чекам на крају стазе!

Нећу се љутити ако добијем,
ауто или авион на батерије,
или књигу што песму крије!

А, песма некa подсети Деда Мразе
да те осмех чека на крају стазе!

Милош Стефановић


НОВОГОДИШЊЕ СПАВАЊЕ


Падао је први снег,
а ја сам спавао, спавао,
и први снег сам преспавао!

Мама је китила јелку,
а ја сам спавао, спавао,
и кићење сам преспавао.

Стигла је Нова година,
а ја сам спавао, спавао,
и Нову годину сам преспавао.

А поклоне, јеси ли и поклоне преспавао?

Поклоне нисам преспавао,
јер се и Деда Мраз успавао!

Милош Стефановић