понедељак, 22. септембар 2014.

Песме о јесени

Lišće


ЈЕСЕЊЕ ДРУГАРСТВО


Погледај јесен, лист у жуто шара,
прелеп трен - лимун добио другара!

Погледај јесен, жути крушку лепотицу,
прелепо - банана добила другарицу!

Погледај сада ову страницу,
јесен је добила песму – нову другарицу!

Милош Стефановић


Dreveće


БАШ МЕ БРИГА


Баш ме брига што је јесен сада
и што је лишће почело да пада.
Баш ме брига за голе гране 
и за жуто на све стране.

Баш ме брига за промене
и што око мене све вене.
Баш ме брига, ја сам зелен
и пре свега зимзелен!

Милош Стефановић


Lišće


ЈЕСЕН


И ове јесени слика је иста:
Шума умире и не блиста.
Умире лишће, умире трава
и дрвеће иде да спава.

Умиру топли дани и ноћи,
ни жбуњу нема помоћи.
И рекао би сада свако:
Умире све, то је тако.

Али у јесен рађа се киша,
ветар што дува па се стиша,
облак љути што сунце гаси
и муња сјајна што кишу краси.

Рађају се животиње многе,
неке добре, неке строге.
Живот се ипак у јесен буди,
запамтите ово добри људи.

Милош Стефановић