недеља, 27. мај 2012.

Дружина кише - Размаженко


Уколико желите да преслушате песму кликните изнад на дугме Play

Размаженко


Један мали из улице,
размаженко су га звали,
био је и много прост,
са прстима чачко нос!
Он је мами стално куко,
и за рукав увек вуко,
да му купи играчку
најлепшу у излогу.

Купи ми мама играчку,
купи ми ону највећу,
јер ако ми не купиш сада ти
до куће ћу плакати!

Није био он баш фин,
увек проблем је са њим,
јер док збројиш два и два,
направи сто невоља!
Он је мами стално куко,
и за рукав увек вуко,
да му купи играчку 
најлепшу у излогу.

Купи ми мама играчку,
купи ми ону највећу,
јер ако ми не купиш сада ти
до куће ћу плакати!

Да се мења сад је касно,
то је чак и њему јасно,
да је крив и то зна,
јер тај мали то сам ја!
Ја сам мами стално куко,
и за рукав увек вуко,
да ми купи играчку
најлепшу у излогу.

Купи ми мама играчку,
купи ми ону највећу,
јер ако ми не купиш сада ти
до куће ћу плакати!

Никола Стефановић